Babymom07 Buket1302 canım 20güne kadar kendim uyandırdım acıkmasını beklemedim 2 saatte bir emzirdim hep uyandırmak zor oluyordu ayağına vuruyordum tık tık diye vuruyordum çünkü emmese daha kötü olacak şükür sarılık geçirmedik