Handeacaa Kızlar ben doğum yapalı 4 gün oluyor ve çok nadir uyanıyor sizinde öyle mi endiselenmeli miyim bu konuda
metemom_ Handeacaa ilk on gün öyle oluyor çok az uyanıyorlar canım uyandırıp emzirmeye özen göster yeter eğer çok fazla uyuyorsa sarılık sebebiyle de olabilir gözlerinden ve damaklarından anlaşılır eğer sarıya benziyorsa mutlaka doktora git 😊
Kara22 Handeacaa yenidoganlar hep öyledir sizin en geç 2 saatte bir uyanıp emzirmeniz gereklidir aksi takdirde bebeğin kan şekeri düşer ve sarılık riski artar
Plakkafa_ Handeacaa bacım sarılık olabilir renginde değişme varmı bizimki sarılık olduğu için uyanmıyordu zorla uyandırıp emzirdim hep
Handeacaa metemom_ bugün gittim var zannettim ama doktor değerlerinin normal olduğunu söyledi yarın her ihtimale karşı çocuk doktoruna gideceğim yani çok gözlerini açmayı sevmiyor ondan
Buket1302 metemom_ benim bebek uyanmiyor pek 12 gunluk nasil uyandiriyosunuz burnunu sıkıyorum ayaklariyla falan oynuyorum ama yok acıkınca kendi kalkıyor
metemom_ Handeacaa sarılık yoksa hiç stres yapma canım ben zorla uyandırıp emziriyordum ilk zamanlar öyle oluyor
Handeacaa metemom_ herkes aynı şeyi söylüyor bugün götürdüm değerleri normal yarın birde çocuk doktoruna gideceğiz her ihtimale karşı
Babymom07 Sıkıntı yapma kuzum gayet normal ben 2 saatte bir uyandırıp emzirdim ilk 2 hafta sonra 3 saate çıkardım onun haricinde genelde uyuyorlar zaten
Buket1302 Babymom07 benim bebek uyanmiyor pek 12 gunluk nasil uyandiriyosunuz burnunu sıkıyorum ayaklariyla falan oynuyorum ama yok acıkınca kendi kalkıyor
Buket1302 Kara22 benim bebek uyanmiyor pek 12 gunluk nasil uyandiriyosunuz burnunu sıkıyorum ayaklariyla falan oynuyorum ama yok acıkınca kendi kalkıyor
Handeacaa Plakkafa_ bugün daha iyiye gidiyor doktor öyle dedi hem anne sütü hem mama takviyesi yapıyoruz
Buket1302 Plakkafa_ benim bebek uyanmiyor pek 12 gunluk nasil uyandiriyosunuz burnunu sıkıyorum ayaklariyla falan oynuyorum ama yok acıkınca kendi kalkıyor
Buket1302 bahocum benim bebek uyanmiyor pek 12 gunluk nasil uyandiriyosunuz burnunu sıkıyorum ayaklariyla falan oynuyorum ama yok acıkınca kendi kalkıyor
Babymom07 Buket1302 canım 20güne kadar kendim uyandırdım acıkmasını beklemedim 2 saatte bir emzirdim hep uyandırmak zor oluyordu ayağına vuruyordum tık tık diye vuruyordum çünkü emmese daha kötü olacak şükür sarılık geçirmedik
Plakkafa_ Buket1302 üzerini çıkartın bide uyandırma işleminden vazgeçmeyin o zaman uyanıyorlar bizimkide çok zor oluyodu memeyi ağzına zorla veriyordum