sltn2686 22+3 64 ile hamile kaldım bende de ödem oluyor sabah 65 akşam kendimi aşırı şişmiş hissediyorum fazla yemememe ragmen 67 çıkıyorum 2 kilo aldim boyum 1.67 normal mi bilmiyorum ama bende basene vurdu şişlik yürüyüş yapıp dengeli beslenmeme ragmen