Brrcx bende sancısız düşük yaptım sizinle tıpatıp aynı haftadaydı. Lekem hep vardı ama kan gelmesiyle doktora gittik bebek 1 hafta ölmüş içerde kalmış ağrı sızı hiçbir şey yoktu. Suni sancı ile doğum yaptırdılar kürtaj yapamayacak kadar büyük bebek dediler. Çok geçmiş olsun başınız sağolsun. Düşükten ne kadar sonra hamile kaldınız?