Buskyksl doktorumda çok şaşırdı beklemiyordum dedi zaten normal değilmiş normalde benim saatlerce sancı çekmem gerekirmiş ama o günün gecesinde sandım vardı gündüz yoktu suyumun bile geldiğini anlamadım kandan dolayı pek kullanıyordum bütün olarak düşmesi şaşırtmıştı doktoru kürtaj sonrası kontrollerde anladıkki benim rahim ağzı esnekliğim varmış 2,5 cm kadar açılmış o yüzden sancısız olmuşum her gebelik bir değil benim durumum için nadir dediler endişe etmeyin inşallah sağsalim kucağınıza alırsınız