teacherandmom_ teachervera Çocuklarınızın yaş aralığı nedir acaba? Ben de 3. bebeğime hamileyim, 3. sezeryanım olacak ve araları da pek yok. Biraz tedirginim açıkçası
teachervera teacherandmom_ Oğlum 3 Yaşında kızım 21 aylık ve üçüncü sezeryan oldım korkma Valla en rahat sezeryanmı oldım bakanım yok ailem konuşmuyo zaten cuma ameliyat oldum bugün kalktım temizlik yaptım yemek yaptım iki çocuğuma bakıyorum
Meleklerin_annesi_003 teachervera benimde ikinci sezeryanım olacak inşallah benimde sizin gibi ağrısız acısız olur 😇🤲
Dilan_Deniz teachervera İlk doğumda odada takılmıştı,ikinci doğumda spinal yapıldı,uzandırıldığımda az hissettim taktığını,ama bni rahatsız etti idrarımı yaparken o bölgede yanma acı hissediyorum
anneyimben_46 teachervera alakası yok bence normal özel bende özelde oldum ilk dogumu oda da taktılar hiçte hissetmedm bile Allah aşkına neyini abartiyolarsa bazıları ne antirikli 🙄🙄
Yazmelegi_ teachervera anladım peki büyütürken çok zorluk çektiniz mi kusura bakmayın çok soru soruyorumm
teachervera Yazmelegi_ Tek başıma bakıyorum canım aynı anda yediriyorm aybj anda uyutuyorm şimdi üçüncü oldu bakalım
Nurse2121 teachervera iki sezeryan oldum 1. Özelde 2. Devlette ikisindede odada taktılar ve hiç acıyan bir şey değil
Missprincess teachervera bana narkozluyken takıldı hatta takıldığını görmedim felan sonra odada çıkartırlarken de nasıl bi acı bilmiyorum ya bi çektiler ben Erman kuzu gibi kaldım 😂😂😂 sesim bile çıkmadı şoktan msksslksksk
Trilecee Melosum34 aynen özelde odada takıldı acıyor.bu sefer yakvarırım aşağıda dicem bakalm dr rahat dalıp alacak die istemio odada hazır gidiosun ama ısrarcı olcam