Kızlar üç sezeryan oldum her ikisinde ameliyathanede takıldı sonda bu üçüncü de odada takıldı en korktuğum şeydi çok direndim ama doktor bebeğe anestezi gitmesin diye böyle istiyormuş bana da odada takıldı o korkumu yendim. Sizde de böyle oldu mu normalde devlette olan bir uygulama diye biliyorum