Esma_0109 benim de bi kaybım oldu 5 aylıkken suyum geldi zorunlu doğum yaptım ilk gebeliğimdi çok acı çektim ilk heyecanım hevesim mutluluğum kursağımda kalmıştı bide yolun yarısındaydım. Bunları kimsenin yaşamasını istemem. Şimdi 7 ay sonra tekrar hamile kaldım daha ben de doğru düzgün bişey anlayamadım benim de beta şüpheli şuan düzenli artacak mı diye bekliyoruz. Sen de üzülme hakkında hayırlısı olsun canım benim bu olmadıysa daha güzeli daha hayırlısı olacaktır inşallah 🙏🏻