Bebegimgeliyor10 Esma_0109 canım merhaba gittin mi doktora aynı şekilde benimde silik çizgi var adetime 2 gün kaldi hamilesin dir insallaj 🫶
Esma_0109 Bebegimgeliyor10 evet gittim canım bets 186 çıktı bir hafta sonra ölçtürdüm bu sefer 240 çıktı
Dilaralav Esma_0109 doktor ne dedi canım artışın az olduğunu falan söyledi mi sağlıklı gebelik miymiş