Bende 15 haftalık oldum mide bulantısı var prilam kullanıyorum bi de reflü boğaz yanması beni çok rahatsız ediyor ilaç kullanmak istemiyorum ama devam ederse mecbur doktora gidecem gündüz yemek yiyorum akşam yemiyorum boğazıma gelmesin diye yine geliyor çok sinir bozucu inşallah geçer diye dua ediyorum sizden de dua bekliyorum Allah hepimize kolaylık versin anne olmak gerçekten zor mus