Beybyi
Aaaah hamiş dostum selam, ilk gebelik benimde 12+5’teyim bulantılarım ilk zamanlara göre baya azaldı ama kahvaltı saatini kaçırırsam mide suyunu çıkarıyorum öyle bi bultantı kusma oluyor prilam bana leblebi gibi geliyor artık kesmiyor bazı yerlerde bulantımı, benimde yarın kontrolüm var kanamam olduğu için 2 haftada bir görüyor beni doktor şu aralar iyiyiz çok şükür. Hareketleri herkes diyor ki 17-20.haftalarda hissedersin takma kafana bende beklemedeyim. Göbüşüm biraz çıktı belli oluyor ufaktan 😂 Cinsiyet ne olacak acaba merak konusu haberleşelim ❤️😍