Ben daha geçen sene öğrendim belimde kayma ve skolyoz olduğunu o da tesadüf oldu belim tutulmuştu bı mr cektireyim dedim neler varmış neler doktor bana nasıl yürüyorsun dedi ameliyat olman lazım dedi ama benim yürüyüşümde hiçbir problem yok ameliyatida reddettim