Htcsnmtn Belimde kayma ve skolyoz var bu durumda normal doğum yapma ihtimalim var mı bilgisi olan veya benle aynı durumda olan var mi
Ays-0 Htcsnmtn canım arkadaşımda skolyoz var omirilikten aşağıya platinli, normal doğum yapamadı genel anestezi ile sezeryan doğum oldu, platinden kaynaklı, sizde yoksa doktorunuza sorun belki sizin uygundur normal doğum için
Nes7616 Htcsnmtn aslında yapılıyor normal doğum ama derecesi önemli yani muayene gerekiyor herkes için aynı değil durum kaç derece başlangıç mı ileri mi hepsi farkeder
Htcsnmtn Tutaste_ hamileliğiniz nasıl geçti peki özellikle son aylar bana fizik tedavi doktoru gebelikte çok sorun yaşarsın demişti şuan 20+5 normal herhangi bi sorun yok ama ileri haftalar için tedirginim
Tutaste_ Htcsnmtn valla benim 3 yerde var çok korktum ilk başlarda benim ağrım olcak napıcam ne edıcem dıye. şuan ağrım var sırtımda ama heryerim ağırıyo parmaklarım ayaklarım kemiklerim genel olarak agırıyo. bol bol magnezyum al ağrın olmaz
Tutaste_ Htcsnmtn ben skolyoz dan hiç sorun yaşamadım sadece şuan bebek büyüdüğü için böyle ağrılarım oluyo sen sor iyice baksın. benim boyundan göğüste belden yamuklusum var. göğüste sadece 30 derece var öyle olduğu halde çok ağrım olmadı rahat ol seninde olmaz
Tutaste_ Htcsnmtn 34+6 dayım çok ağrın varsa yatagındandır be yatağı değişkene kadar iki 3 ay sırt ağrısı çekerdim
Htcsnmtn Tutaste_ o haftalara gelmek istiyorum bende biran önce hayırlısıyla doğumun kolay olur inşallah seninde
Htcsnmtn Benim de kürek kemiklerinin biri aşağıda biri yukarda leğen kemiklerim de normal insanlara göre biraz ondeymis rahatladım biraz inşallah bende çok sorun yaşamam
Tutaste_ Htcsnmtn maalesef o normaldede oluyo bılıyon. çok ayakta kaldığımda benimde belim çok agırıyo. kaç kılosun
Htcsnmtn Tutaste_ Perşembe günü randevum var konusacam bakalım aslında gebelikte pek ilaç kullanmama taraftarıyım günlük bir şişe Beypazarı maden suyu içiyorum o karşılamaz mi magnezyum ihtiyacını 🤔😂