Bsrsr5 amin çok teşekkür ederim 🙏 Murat dilmener de doğum yaptım. 11. Haftadan beri burada perinatoloji takipliyim. Istanbul Avrupa yakasında olup da hastane arayışında olan herkese tavsiyemdir. Kesinlikle burayı birinci sıraya koyabilir. Özele gitsem gerçekten bu muameleyi göremezdim. Doktorundan hemşiresine hizmet görevlisine kadar o kadar ilgili donanımlı ve güler yuzluler ki Allah hepsinin işini rast getirsin. Şu an tek kişilik odada kalıyor um. Annem yanimda refakatçi. Eşimin gün boyu yanimda kalmasına müsaade ediyorlar. Ve her şeyle kusursuz ilgileniyorlar. Beni de ilk günden ayağa kaldırdılar. Ve çocuğuma ilgilenebilecek durumdayım şu an Allahima bin şükür. Şu an annem uyuyor. 😁 Ben bebişi beşiğinden aldım emzirdim uyuttum 🧿 ❤