ilaydamom_ Kızlar bugün hastane yatışım yapıldı. Yarın sabah sezaryen olacağım Allahın izniyle. Dualarınızı eksik etmeyin ☺️
Elif7723 ilaydamom_ umarım çok iyi geçer sağlıcakla al kucağına bende daha yeni yarın cinsiyet öğrenmeye gidecem 14 haftaligim
Yatn1509 ilaydamom_ sağlıkla doğsun neden bir gün önce yatışınız yapıldı Çarşamba günü 2.sezeryanımı olacam bende
Mercimekannesi45 ilaydamom_ benimde salı günü yatışım olucak Çarşamba günü sabah kavuşacağım inşallah sizde saglikla kucağınıza alın bekleyen herkrs için öyle olsun🥰farklı bir his karnindayken yanında olucak 🥰
ilaydamom_ Elif7723 Âmin inşallah canım teşekkür ederim. Daha yolun çok başındasın umarım sürecin su gibi ilerler. Hepsi tatlı heyecanlar sağlıkla geçsin inşallah. Ayyy bu haftaya kadar iyi sabretmişsin hiç mı tahminde bulunmadılar 🧐 bana 11. Haftada söylemişlerdi
ilaydamom_ Yatn1509 cok teşekkür ederim. Devlet hastanesi takipliyim. Rutin olarak bu şekilde sanırım. Nst ye bağladılar ve şimdiden damar yolu açtılar. Rutin uygulama bu sanırım. Herhangi bir riskim yok.
ilaydamom_ Mercimekannesi45 Amin cümlemize inşallah 🙏🌸 hasretimiz bitiyor inşallah. Gerçekten çok farklı ben bir de ultrason fotoğrafını bile görmedim o kadar merak ediyorum ki. Dünden beri de kızım hissetmiş gibi nasil hareketli ❤
bet01naz Ay inşallah güzel geçer bebisinde sende hiçbir sıkıntı yaşamazsınız ☺️ benimde 2 haftam var,bende devlete gidiyorum demekki 2 gece yatış veriyorlar
ilaydamom_ bet01naz inşallah bir de saglikla kavuşursak başka ne isterim 🌸 teşekkürler 🙏 benim hastanem bir de özel gibi tek kişilik odadayım tv dolap vs var. Aç düş aynı şekilde. Geriye sadece kızımın mis kokusu kaldı ❤ sizin de hayırlı doğumlarınız olsunnn
bet01naz ilaydamom_ ay ne güzelmiş TV falan. Ya birde çocuk alıyorlar mi odaya. Kızım gündüz yanımda kalabilir mi acaba biliyor musunuz
ilaydamom_ bet01naz maalesef refakatçi dışında kimseyi almıyorlar. Bir de her hastanenin uygulaması aynı olmayabilir bilginiz olsun