ylmzm bende aynı durumdayım 36 dayım hala düşünüyorum Salı günü yine bi Dr buldum bu sefer de ona gidicem 2 tane gittim sevmedim onları , (Rami -nehir 40bin₺)(medipol-asiye 45bin₺)
Hala devlet takipliyim rutin kontrol hiç bırakmadım
17 sinde Tekirdağ’da bi Dr buldum ssvdci hemde 24 bin₺ fiyatı da önemli benim için
19 unda da devlet Sezeryan günü verecek
Kafam o kadar karışık ki bende bilmiyorum sona geldik hala doktor deniyorum hayırlısı yani