Tuubaaa Damla21koksal bende ağırlıklı Çağandan yanayım bazen Çağan diye seslendiğimiz bile oluyor 😍🤗 Hayırlısı bakalım sağlıklı olsunlar da bebişler elbet kararımızı veririz artık 🙏💜
BurcuAdak MomNalbant o kadar cok arastırdım farklı olsun diye Uras ege isminde karar kıldık şimdilik ☺️