MomNalbant Evet kizlar yeni modern birde yurt disinda rahat kullanilabilcek bi erkek ismi onerir misiniz 😁🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Damla21koksal MomNalbant bende hep bakıyorum böyle sorulunca ama Sürekli aynı yeni isimler dönüyo çocuk okula başladığında sınıflarda 3 er 5 er yamaç aslan asaf asıl falan olcak 👶💙🤣
Aslitiryak Oğlumun ismi mirza almanlar miğsa diyor 😅 Ve hamileym oğlum olursa mirbey onada miğbey derler hiçççç sıkıntı değil sonuçta onlara göre isim koymuyoruz demi 🙏🏼
MomNalbant Aslitiryak oyle tabii😁 ama biz yurt disinda yasadigimiz icin bazi isimlerin onunusu burda cok farkli anlamlar oluyo ondan dedim🙄 dalga gecmesinler sonra oglusumla dmi
MomNalbant Sevilaay ben kizim olursa Eylul dusunuyordum ama burda nul denince penis anlamina geliyo😭 eyy peniss gibi oluyo😅😅😅 o yuzden dikkatli secmem gerekebilir
Tuubaaa Damla21koksal bende ağırlıklı Çağandan yanayım bazen Çağan diye seslendiğimiz bile oluyor 😍🤗 Hayırlısı bakalım sağlıklı olsunlar da bebişler elbet kararımızı veririz artık 🙏💜
BaharErol MomNalbant bizim oğlumuz Aden Ata olacak 😍🙏 Aden Arden Aren isimlerini düşünebilirsin farklı ve yurt dışında da kullanıma uygun bence
Gorkem Benim kızım olacak ama erkek isimlerinden doruk, alp, rüzgâr, tuna en begendiklerimden.. belki yardımı olur :))