Kızlar yaklaşık 1 saattir sağ bosluguma bıçak saplanir gibi ağrı giriyor o taraf sertleşiyor. sağ kasıklarımdan yukarıya doğru. Daha önce kızımda hiç yasamadim. acaba bu kasilma mi . hani böyle çok oynarsınız dalaginizda şişme gibi olur hareket ettikçe daha da batar sancı gibi olur ya aynı öyle. kasılma mii yoksa apandistmi anlayamadim. buarada 35 haftalık hamileyim. 🥺