Belirsizz aynı şekilde bende normal doğumum kötü geçtiği için korkuyorum ama bu sefer de sezeryan olsam nasıl olur bilmiyorum belki onda daha kötü olucam sitede korkuyorum pazartesi 37+5 oluyorum Dr kontrolüm var bakalım gidip bir fiyat konusucam artık ne oturabiliyorum ne rahat hareket edebiliyorum bir an önce bitsin istiyorum bu 2. Gebeligim başından beri hep zordu birde çocuk olunca ayrı zordu kaç kere hastanede yatmak zorunda kaldım bilmiyorum çok çok kararsızım acaba pazartesi Dr a sezeryan istiyorum desem hemen birkaç gün içinde alır mı doğuma geçen pazartesi kilosu 2900 du yani şimdi 3u geçmiştir yeter bence kilosu da doğmak için