Ebru3435 Evet banada Bebeğin büyüdüğü icin oluyor dediler umarim bir an önce gecer Bende cok zorluk gördüm 1ay felan sürdü Ağrilar şimdi ise 34+4 Yallancı sancı cekiyorum allah hepimize kolaylik versin hayirlısıyla kucaklarimiza almayı nasip etsin allahım❤️
*bu arada cinsiyeti beli oldumu