Cansu_22_25 Mucizembenim ben de tuzladan aldım randevu belfin nur arıcı halıcı kendi kendine bakıyor kalp atışını duyurmuyor bilgi vermiyor sadece kalkmadan bı gösterip resim veriyor ben hiç memnun kalmadım doktor değiştireceğim
Gebeskapbumbaga Cansu_22_25 bende bugün belfin hanıma gittim hiç memnun kalmadım yani daha haftam yeni diye gitmek istedim Allah’a şükür özele gitme imkanım var olmayan insanlar ne yapsınlar bu suratsız doktorlar ve pis hastanelerde çok yazık