fairytale_ Zehra-55 bir kac yorumu kötü coğu yorumu iyi baya baktım daha sıparıs vermedım verıcem normal sütlü çikolata tadı nasılsa öyleymiş parasına gorede cok çokk güzel çikolata beklemıyorum zaten normal tatda beklıyorum cıkolatayı🌸