Ebbruc Befnnn amin amin inşallah , bu güzel günde dualarımız yavrularımıza sağlıkla zamanında kavuşmak, onları hayırlı, imanlı evlatlar olarak yetiştirmek olsun 🥰🙏🏻
Kbraaa19999 Ebbruc masallah bende 21+0 haftadayım erkek bebisim olacak hareketleri var sükür ama ben daha elimle hissedemedim hareketleri genelde alt tarafa daha cok baskı yapıyor 🤗
Ebbruc Kbraaa19999 benim 2.gebeliğim bide 17.haftada hissetmeye başladım 🥲 elimi koyunca daha net ama koymasam da hissediyorum , sende bu hafta daha net hissedersin bence 🥰
58Vildan Bizde 23+0 ız büyük oğlumun 1 aydır öğrendiğimiz hastalık sürecinden hiç adapte değilim yemek yiyemiyorum stresten +1 kilo almışım bu süreçte
Ebbruc 58Vildan aa çok geçmiş olsun neyi var ? Rabbim bu güzel günün hürmetine şifa versin inşallah 🙏🏻