2 gün boyunca bel, kasık ve eklem ağrım oldu ateşimde 39′a çıktı ben grip olduğumu zannederken doğum sancısı çekiyormuşum. Su yada nişan gelmedi ama. Hastaneye gittiğimde açılmalarım başlamıştı ve düzenli sancılarım çıktı acil sezaryen doğuma alındım. İkizlerimi 37. Haftada kucağıma aldım şuan 11 günlük olduk😊