Merhaba kızlar, kiminde nişanla başlar kiminde su gelmesiyle, kiminde önce hafif hafif bel kasık sancısıyla, sizde nasıl başladı doğum ? Son 10 günüm ve adet sancısı gibi sancım var belimde ve kaşığımda ama git gelli bir ağrı değil sürekli olan bir ağrı. Sizlerin doğumu nasıl başladı ?