Tugba_turk46 Leyla13 ilk kontolüm 5 haftalıkken olmuştu ondada kese görünmüştü şuan 7+2 olduk 1 hafta sonraya randevum var heyecanla kalp atışını duymayı bekliyoruz 🥲
Duruu3 Leyla13 merhaba 7 +3 gunlukten bildiriyorum bulantı kusma açlıktan ölecem bu nee bebek de gayet sağlıklı keseyi6 haftada gördün kalp atışında 😍
cavbella Leyla13 keseyi gördük ama kalp atışını duymadık daha şuan 6+4 olduk en yakın zamanda gidicem inşallah
halimeyyy 5+4 keseyi gördük 6+5 bebek ve kalp atışını duyduk bugün .Bugün anne olacağım aklıma dank etti böyle kalp atışını duyunca onu gerçekten hissettim çok mutluyum elhamdülillah Allah herkese nasip etsin inşallah
Nurayse93 Kızlar bugün kontrole gittim 6+2 yim. Kese göründü kalp atışı yok normal mi sizce. Birde bilgisayara bilgileri yazarken 5+4 dedi sanki, gelişim geriliği mi var acaba korktum
Hhy Nurayse93 merhaba, regli tarihine göre alınıyor ya demek ki o tarihten sonra olmuş gebelik. Buna sanırım tarih düzeltme deniyor normal birşey. İçini ferah tut 1 haftaya görürsün inşallah.
Hhy Nurayse93 6+4 te Nurayse93 Nurayse93 bir de 1 2 gün bile çok değiştiriyor. Ben 6+4 te kalp atışını duydum belki 2 gün öncesi gitseydim duyulmayacaktı. Hatta o gün doktorun odasında duyamadı ultrasonda. Alt kata ultrason odasına gönderdi. Ultrason doktorları bu işte her zaman daha iyi sanırım hep böyle yorumlar okudum ultrason doktoru atışı gördü ve dinletti.
Mor-kelebek @Leyla13 6+6 yız keseyi gördük perşembe günü kontrolüm var inşallah kalp atışını da duyarız 😇
Mor-kelebek @Moz tek doktorda kalmayın gerçekten burada iyi denilen bir doktora gittim özelde o kadar korkuttu ki iki hafta diken üstünde durdum başka doktora gittim devlette kadın o kadar rahatlattı ki bunlar normal şeyler gayette kese gözüküyor falan dedi.İnsallah sizde hayırlı haberler alırsınız
Gizem1504 Moz selam canım gördüm uorumlarda seni naptın gittinmi doktora güzel haberler alırsn inşallah
ertonunannesi23 Bende 6+4 haftalıgim. Kalp atışıni gördü doktor ama dinlemek için erken dedi bunu yaşayan var mı🥲
Leyla93- ertonunannesi23 Ben kendım yasamadım ama bazı doktorlar ilk haftalar dınlemenın sakıncalı olduğunu söylüyor sadece ekrandan gosterıyolarmıs
Liimon ertonunannesi23 evet benim doktorumda küçük olduğu için üzerine ses dalgası yollamak doğru değil dedi. 8. Hafta bitmek üzere dün gittim bende ısrar etmiyorum. Çünkü kocamla beraber duymak istiyorum. Bir ay sonra tarama testinde duymak istiyorum
Mor-kelebek @Moz hangi şehirdesiniz? Çıkınca sonucu yazar mısınız merak ettm durumunuzu Rabbim hakkınızda hayırlısı neyse onu kolaylıkla nasip etsin inşallah 🌸
Moz Mor-kelebek istanbul dr da aynısını söyledi vajinal baktı kese küçük sıvısı az kalbi atıyor beklicez 50-50 dedi.Kese 5+6 olarak göründü ben ise 7+2 yim
Eliffffkkkkkk 4+6 da keseyi gördük, 5+6 da bebeği ve kalp atışını duyduk ama 2 hafta sonra tekrar çağırdı tekrar kalp atışını dinlemek için heyecanla 2 haftanın geçmesini bekliyorum 🫣
QueenMomm 5+4 üz bizde haftaya salı randevum var bgn kandil dualarınızda eksik eylemeyin bizi de kızlar keseyide görelim bebişide inşallah ve kalp atışınıda duyarız inşallah..🥹🤲🏻
2209 QueenMomm kızlar benim de 6. Haftada keseyi gördü ama 7. Haftada bebeği görmedi haftaya çağırdı. Çok korkuyorum ya geç döllenme olabilir diye düşünüyorum adetimden itibaren hesaplıyor adetten ikinhafta sonra oldu diye düşünüyorum
QueenMomm 2209 kötü düşünme canım bgn kandil bol bol dua et Allah büyük inşallah hepimiz bebişlerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🥹🤲🏻💗