Merhabalar bende 7+5 im. Ama muayene de 6+5 çıkıyorum. Önümüzdeki hafta kalp atışı için gidecektim ama 2 gün önce kahverengi lekelenmem oldu. Doktor 200 mg lık yazdı vajinal olarak bu akşam ilk defa kullandım. Etki ediyor mu kanamaya? Yani çok tedirginim. Aslında üçüncü hamileliğim. 5.5 yaşında bir oğlum var. Nisanda bir bebeğimi karnımda kaybettim 4 aylık kalbi durmuştu. Şimdi içimde bir korku var. Tekrar kaybetme korkusu yaşamak istemiyorum 🙈