Benim doktorum da bana fitil şeklinde kullanırsan baş dönmesi halsizlik gibi yan etkiler olmaz diye bir şey söylemedi direkt hap seklinde kullancaksin dedi , farklı doktora gittim o bana bu durumu açıklayıp fitil olarak kullanmami hem yan etkisi daha az olur diye tavsiye etti , herhangi bir kanama yoktu , kese etrafında kan pıhtısi gibi bir şey gördüm önlem olsun bir paket kullan dedi anladigim kadariyla hicbir problem olmayan hamilelikte bile kullanilsa kotu bir etkisi olmayan bir fitil bu ,günde 3 kere fitil attım ben oyle recete etti cunku doktorum