bet01naz Sakineoncu benimde 25. Haftadan beri kasilmalarim oluyor o yüzden progestan kullanıyordum bıraktım artık. Ama kasılmalar 1 dk falan sürüyor ve canimi acitiyor artık. Bı 38 i gorseydik hayırlısiyla
Bihterrr Sakineoncu ben de 36. Haftadayım sürekli uyuyorum aslında uykum yok ama bi uzanayım telefona bakayım tv bakayım uyuyup kalıyorum
Bendiyebiri_ Sakineoncu bazen aşırı enerjik bazende aşırı derece yorgun halsiz bugün sabah tüm işimi bitirdikten sonra evi dip köşe temizledikten sonra beni bı sancı tuttu herhalde doğuracam dedim ama.suan hiç bı sancım ağrım gram bile kalmadı 36+0 haftaligiz 😂