aaydingulsahhh ya bende anlamadım ilk dogumumda hiç olmadı ama ikincisinde öldüm ya günlerce geçmedi ki günde 6 7 kupa kahve içtim falan gaz çıkarınca geçiyor diyenler var ama hiç alakası yok bu boyun ağrısı o narkozla alakalı olan bişey o narkozu vücuttan ne kadar erken atarsan o kadar çabuk geçiyor diyorlar benim 4 5 gün sürdü belki 1 hafta hatırlamıyorum ağrısından uyuyamiyordum resmen ağlıyordum