Kızlar spinal istiyorum ama genel olarak kahve tüketebilen birisi değilim. Zoraki bir bardak anca içerim ki burada 6 7 bardaktan bahsediyorlar.. migrenim olduğu içinde acaba extra bir ağrısı olur mu diye korkuyorum. Merak ettiğim aranızda migreni olup da spinal olan var mı ??