Selindikci35 Kizlar testimin sonucu simdi mail adresime geldi..yrn doktora gidicem ama anlayan varsa yorumlayabilir mi? https://i.hizliresim.com/ADLm0r.jpg
Hulya00 Selindikci35 anlamıyorum kuzum anlasam keşke sana bişey derdim içini ferah tut dualar et bol bol Yarın bilgilendir bizide ☺️🙏❤️
Selindikci35 _peritozu tesekkur ederim canim en altta yaziyi gordum ama emin olamamistim sormak istedim
Selindikci35 gayecee evet canim izmirliyim..Sagol canim oyleymis evet.Saglikli olsun hepimizin evlatlari
gayecee Selindikci35 Aminn canım hepimizin doktorunuz kim bende izmirliyim de laboratuvarı görünce dikkatimi çekti
Selindikci35 gayecee Goztepede tip merkezine gidiodum canim..Simdi karatas ya da hayat hastanesine gecicem bu haftadan sonra
gayecee Selindikci35 hayatı bende düşündüm ama yeni doğan ünitesi yokmuş sanırm Karataşa yönlendiriyorlarmş hayatın fiyatı baya uygun
Selindikci35 gayecee Evet canim bnde duydum.Acikcasi doktorlardan da pek emin olamadim..Karatas daha agir basio.Arzu hanima gecicem gibi..Sen nereye gidiosun
Selindikci35 Hulya00 canimm❤ Sagolsun burdaki hamisler yardimci oldular..Icim rahatladi.Haber veririm cnm doktordan sonra da
Selindikci35 Hulya00 google a hizli resim yukle yaz..cikan ilk sayfaya girip resmi yukleye tikla ve yuklenio..sonra onun altindaki baglantilardan birini kopyala buraya yapistir
Daisyy Selindikci35 iyi sonucun risk düşük çıkmış zaten bebeğinin ense kalınlığı da düşük ve burun kemiği de oluşmuş yani gayet iyi sonucun hayırlı olsun