Bu sorun bende de var ilk bebeğimde de vardı. Rahime giden damarlarda çentik oluyor. Sebebi yok dedi doktor. Bebeği strese sokabiliyormuş internette böyle okumuştum erken doğuma sebep verebiliyormuş falan. O zaman doktor ksn sulandırıcı falan hiçbir şey vermedi erken doğdu. Ya enfeksiyondan ya bu sebepten. Şu an yine hamileyim yine aynı sıkıntı var kan sulandırıcı kullanıyorum. Şimdilik geriliğimiz yok. İnşallah olmaz 30dan sonra çıkıyor yazanlar var. Doktorum son kontrolde çentiği kendisi de gözlemledi bu kadar çıkmıyordu. Bakalım ne olacak🤷🏻♀️