Babyybabyyy arkadaşımın ilk gebeliğinde kızında da vardı , ikinci gebeliğinde doktor direkt bi ilaca başlamıştı uzun süre kullandı. 28 . Hafta bebeğin gelişimi biraz durdu diye ilacı kesmişti doktor acil sezeryan olursa diye sonra tekrar gelişimi devam etmiş herhalde 39 da doğuma girdi bebeği 2.500 kilo mu ne doğdu. Yani herhalde ilkinde olunca ikincisinde de olabiliyormuş, doktor öyle demiş keşke gebe kalmadan önce gelseydin rahim filmi çekip bakacaktım filan demiş