Zeliha1_ merhaba MR da radyasyon yok gebelikte tehlikeli sayılmıyor doktorunuz gerek görmese istemezdi kendi can sağlığınız da söz konusu önce siz iyi olacaksınız ki bebeğe bakacaksınız herhangi bir sorun çıkaracak olsa doktor istemezdi güvenliği açısından endişelerinizi doktoruna dile getir sor sorularını doktoruna içini rahatlat bence ihmal etme sağlığını