Pembe4242 Aslihanbas kasım sonu uygulamaya göre ama sezeryan olacagı için kasım ortası gibi inşallah☺️
tugbamommm Pembe4242 suyu ne durumda peki bebeğin benimki üst sınırlarda fazlaymış ondan bebek iriymiş
eslemcagla Aslihanbas bennnn 😀 uygulamaya göre 28 kasim ama sezeryan olcam belki kasimin 2. Haftasi olabilir doktorla daha konusmadim bi an önce dogursam fena olmaz acayio sirt agrilarim var ve daha hic bir sey almadim 😅
Bidemet Biraz yürüyüm nefes nefese kalıyorum ayyy kasıma da bisey kalmadı benim de Kasım sonu,ağrılarım benim de var bu bazen beni korkutuyor ayy doğumda ne yaşayacağımızi da bilmiyorum
12_annee Aslihanbas normal doğum olsa 27 kasım ama sezeryan olacağım için kasım 14 te alır diye düşünüyorum sağlıkla gelsin bebişlerimiz 😊
1Prens1Prenses53 Aslihanbas benimde Kasım ama net tarih belli değil..muhtemelen ortası,20 si civarları olur nasipse 🤲🏻😍
mlyk35 29 Kasım görünüyor ama doktor henüz bir şey demedi bakalım sağlıkla gelsin bebişler inşallah 😊🙏🏻