Brckymk Aslihanbas valla normal doğum olsa 4 aralıkdı ama sezeryanda 38 de alırım dedi doktorum artık kadımın 22 si 23 ü falan gelir inşallah 🤲🏻😀
Emos42 Aslihanbas normalde Kasım annesi olacağım diye beklerken kızım biraz aceleci çıktı Eylül annesi yapmaya çalışıyor beni biraz daha içerde kalması için ikna etmeye çalışıyoruz 😄
Aslihanbas Emos42 Sağlıkla gelsin inşallah benimde erken gelecek gibi bir his var içimde aralıklı sancılarım oluyor ama yalancı sancı😅 bakalım hayırlısı
fztanne1 Emos42 hahaha bende Kasım annesi olacaktım ağustostan beridir içerde tutmaya çalışıyoruz bizde 😁
Sparkle2 Aslihanbas bizimde ikinci sezeryanım olacak nasip olursa 38 de olursa kasımın ikinci haftası olarak bekliyoruz bakalım
Ozelmelekannesi36 Aslihanbas kasımın ilk haftası doğum olur dedi bence o kadar beklemeyiz ağrılarım çok fazla sırtım bacaklarım cok ağrıyo