LenaM canm Bende aynıyım zaten normalde de severim çayı hamileyim.gene iciyorum sabah aksam iciyorum toplasan gunde 6
7 bardak iciyorum birde kahve iciyorum eğer içmezsem uykum geliyor bi iş yapamıyorum cay ve kahve dinçlik veriyor bana hem bebek hem oğlum var dinlenmek imkansız çayı kahveyi icip kalkiyorum işleri yapmaya