Bseyldrm Bide bende burun kemigi degerlendirilmedi yaziyor. Doktor ugrasmak istemedi ve uygun pozisyonda degil diye gecti sanirim. Yarin ozele gidicem kendi doktoruma
Htckrt Bseyldrm burun kemiğinin önemli olduğunu duydum. Benim doktorum enseye baktıktan sonra hemen burun kemiğine baktı bir de kalpteki ve karaciğere giden damardaki akıma baktı ters mi düz mü diye onlara iyi demişti. Bunlar olunca ense kalınlığı çok önemli olmuyor ama risk olabilir demişti
payidar Htckrt haaa şimdi anladım sonucunuzun temiz cıkmasına cok sevindim sağlıkla alın kucağınıza 😘
Betusm Htckrt ben bugun ayrıntılı ultrasona girdim bende ense kalınlıgı burun kemigi felan normal cıkti falat kalbe giden damar da mi ne yanlış olmasin orda kireclenme dedi 1/1388 yazıyor bu down sendromlu olup olmadigi 🙄
Zada89 Htckrt evt doğru benm kızımda çok yüksek çıkmıştı.. 7.5 kadar cıktı ölçüm Amniyosentez testi yapıldı onca ay stres boşuna oldu Çok şükür hiç bir sorun yok kızımda
Bseyldrm Mehtug canim kan verdim daha sonucu alamadim. Ense kalinligi ve burun kemigine bakti ultrosonda. Devletteki burun kemigine bakmamis. Ozele gittim bugun kendi doktoruma o sıkıntı yok burun kemigi var dedi.
Bseyldrm Mehtug canm iki hafta sonra gel dedi ama onlar muayeneyi iki haftada bir yaptığı için. Ozele sordugumda 1 haftda çıkar demisti. Yani 1 haftada çıkıyor
Ecosam35 Bende geçen hafta çok kötü oldum Adanada şehir hastanesinde yatirdim 2li testi doktor hic ilgilenmeden riskli genelik diye bana resmen virus muamelesi yapti okadar uzuldum kii Izmirdeki doktorum amniyosentez yaptir dedi . Adanada baska özel bi hastaneye gittik doktor ultrasonda herhango bir sorun yok hersey yolunda görünüyor bence amniyosenteze gerek yok dedi tabi eger özrü varsa aldirirm derseniz yaptırın dedi bende ne olursa olsun aldirmayacagim deyincr o zaman simdilik gerek yok ultrason da hersey yplunda deyincr rahatladimm ama 3 gun boyunca kan akittim insan cok kotu oluyor.benim yest sonucunda 1.108 yaziyor
Htckrt Ecosam35 çok yazık yaa:( riskli de olsa engelli de olsa yapılan muamele yanlış:( doktor seçmek çok önemli gerçekten. Tavır anlayış konuşma tarzı da en az eğitimi kadar etkiliyor. Sizin adınıza sevindim en azından tehlikeli bir durum yok. Bende 15 gün çok üzülmüştüm ama hiç önemi yok diyorum. Sağlıklı olduğunu bileyim üzülmek sorun değil bitti gitti diyorum. Çok geçmiş olsun 😔