anne_adayi_37 Bebookoanne aziz çınar oğlumun ismi kızım olsaydı Zeynep Zühre olacaktı ama bir oğluşum daha olacak inşallah. İsim arıyorum bende 🫠
Canss35 Baharvefasulye guzelmis.😊 Ben aren istiyorum bakalım inşallah sağlıklı veee sakin bir bebis olur♥️
Esmaa___ Bebookoanne şuan için simay düşünüyorum ilerleyen zamanlarda değişmezse sizede fikir olur belki
Roza2121 doktorumuz %90 kız dedi bi kızım var ismi roza buda kız olursa öykü veya zümra düşünüyorum erkek olursa rüzgar eşim erkek olursa aziz tufan istiyor kısöet bakalım sağlıklı olsunda
Sainmizgin Bebookoanne Allah kısmet ederse ikinci oğlumun adını ADAR koyacazağız İlk oğlumun adı BARAN ŞÜKRÜ
rich_mom Eyseca Gökalp Ertuğrul Alptuğ Emir Duha (Emir duha oğlumun adı )🥰 Nilsu Defne ( diğerleri de yegenlerimin isimleri )
MerveA7 xxxxx34 benim büyük kızım duru eşim e ısrar etmiştim o zaman berra koyalım diye cinsiyeti öğrendiğimiz de yine kızımız oluyor serra koyardık işte şimdi demiştim 4 gün sonra gün alıcaz ve biz hala isim bulamadık 😑 beren ve deren de güzel isim 😀
Dilan_Deniz Rumuz36 ek isim yok deniz ismini eşim kız veya erkek olursa deniz olsun demişti bende beğendiğim için saygı duydum,kızımda ise bn aybüke olsun istedim çok sevdiğim çocukluk arkadaşımın adını verdim kızıma
Turtamom Endoplazmik minel Cennet’te ki inci tanesi anlamınor geliyor pera ise güclü sağlam kuvvetli demek