rgsenyuz Kız olsaydı mihra koyacaktık ama ikinci oğlumuz gelecek hayırlısıyla yağız ya da zeyd düşünüyoruz. İlk bebeğimin ismi Cihangir ☺️🧡
Zynpmhmt rgsenyuz benim eşim de Cihangir istiyor, nasıl bir çocuk, huyu suyu ☺️ İsmin karakteri etkilediğini düşünüyorum birazcık 😃
rgsenyuz rgsenyuz kesinlikle etkiliyor, karakter ve fiziksel olarak güçlü, hareketli her ortamda herkese kendini sevdiren girişken bir çocuk ama bu hareket beraberinde uzunca bir süre uykusuzluk getirdi 😅
Ceylan_Akd Diss bizde civan mert koyacaktik esim iki isim istemediği için civan koyduk , şimdide bir kızımız olacak Sara koyacağız☺
Endoplazmik Bebookoanne Erkek Ahmet Talha (oglum) Kız da Zehra Zeren Bilgenur İlbilge Elifnur Ahsen Elif Rana Kumsal
Turtamom Endoplazmik minel Cennet’te ki inci tanesi anlamınor geliyor pera ise güclü sağlam kuvvetli demek
SKarabey Oğlum olsaydı adını Mert Ali koyucaktım ama kızım olucak inşallah ismini de Beliz düşünüyoruz 🌸
Hanniballl Canss35 Aren ler nasıl oluyor yaramaz mı hic mizacini tanidiginiz Aren var mı 🤗 bende Aren, Meriç, Barış,Yiğit isimleri var Barış baskın gibi
Canss35 Baharvefasulye guzelmis.😊 Ben aren istiyorum bakalım inşallah sağlıklı veee sakin bir bebis olur♥️