Diss Bebookoanne Ben oğlum olursa Civanmert ,kızım olursa Miray ya da Alin düşünüyorum size de öneri olur belki :)
Ceylan_Akd Diss bizde civan mert koyacaktik esim iki isim istemediği için civan koyduk , şimdide bir kızımız olacak Sara koyacağız☺
Dilan75fatih Bizde isim düşünüyoruz ben Kerem diyorum eşim yağız diye tutturdu sizce ikisini koysak uygun olur mu bi yardımmmmmm
kubra464 Bebookoanne kızlarım Ayşe Zümra ve Eylül meva şimdide 3. Erkek bebiş bekliyoruz kayınbabamin adı Ali yanına Eymen koycaz 🥰
Busetacir Ay Gökçe veya Göktuğ düşünüyorduk biz de ama herkes bu isimleri düşünüyormuş sanırım fikir değiştiricem😂😂
Dilan_Deniz Rumuz36 ek isim yok deniz ismini eşim kız veya erkek olursa deniz olsun demişti bende beğendiğim için saygı duydum,kızımda ise bn aybüke olsun istedim çok sevdiğim çocukluk arkadaşımın adını verdim kızıma