Herkesin değişik fikirleri var bu konuda netten araştırıp bütün doktorları dinlemeni tavsiye ederim bu konu üzerine doktor dinlemek daha mantıklı
Ne yazıkki gerçek doktor kalmadı normal doğurmanı kimse beklemiyor kes-al mantığı halbuki
Sezeryan sonrası normal doğuma engel değil neden olsun ki yani mantıksız kaç yıllık dikişler kaynamadı mı tutmadı mı niye yırtılsın
Sezeryan olanı zorla sezeryana almak kadar saçma bişey yok
Bende şuan çevreme söyleyince çocuğuma garezim varmış kalınıyormuşum gibi davranıyorlar ama ben ikimiz için bunu istiyorum
Benim ilk doğumumda da beni durduk yere sezeryana aldılar doğururken hemde