CananKyaa 109.77 cıktı sonucum sıfırlanır demiş eşime ama bunun bi üzerinde durun demiş neden değeri bu şekilde düştü diye Nisan ayında da kimyasal gebelik gecirmistim neden bu şekilde olur anlamyorum
CananKyaa Kanamam oldugu gün gittim kan verdim değerim düşmüştü sonrasında tekrar gitmedim bu ay adet olursam farklı bi doktora gidicem daha detaylı bakılması icin