CananKyaa Kızlar salı günü kan verdim değerim 282.95 çıktı ama az önce lavaboya gittim kan geldi adet olmus olabilir miyim bilgisi olan var mı
myangelson CananKyaa Perşembe günü tekrar kan verseydiniz duruma göre konuşulabilirdi. Normalde 2 günde 1 takip öneriliyor en azından bir kere verilip takip acisindan. Siz de kan verdiginiz yere gidip kan verin bugün değerde düşüş veya artış var mı bakilmasi gerekiyor
ilaydaelcinn_1 CananKyaa direkt doktora gidin, yerleşme kanaması diye düşünüp riske atmayın bebeğinizi.
Emel0108 282 dusuk bi değer değil kanama sebebinin adet olmadigi kesin ama neden oldugunu bilemeyiz ultrasonla bakilmasi gerekir lutfen hemen bi kadin doğuma gorun eger bi dusuk tehlikesi vs varsa onlem alir
Emel0108 Yerleşme kanamasi olup olmadigindan emin olamazsiniz lutfen tehlikeye atmayin hemen bi görünün
Merve-metin CananKyaa kan verip takip edin 2 günde bir %60 artış olması lazım sağlıklı gebelik diyebilmek adına önce kan verin sonra kadın doğuma gidin hiç vakit kaybetmeden hamileliğin hangi döneminde olursanız olun kanama iyi bişey değil
e_blue_sky_a CananKyaa yerleşme kanaması olabilir. Eğer kese bebek varsa yani bu Bi gebelikse düşük riski olabilir. Mutlaka acile gitmelisiniz. Kanama bölgesi varsa progestan veriyorlar veya daha ciddi ise farklı şeyler….
CananKyaa e_blue_sky_a Regl olmuşum gibi kanamam var ilk gün hafiften gelir ya böyle o şekilde doktor zaten ultrasyondan baktı hani varsa bile şuan göremem zaten dedi kan verdim sonucunu bekliyorum