teachervera ya ben sana kıyamam ya sanırım eşinin ailesine yakındınız sonra annenin karşısında dairen vardı oraya geldin die bozulmuştu dimi geçen yazmışsın sanki.bence hiç üzülme ablandanda annendende uzak dur.bugünler geçecek ağladığını bile hatırlamıcaksın ama onların yaptıklarını asla unutmıcaksın.yazıklar olsun allah büyük sen dua et sana güç versin.inş güzelce doğurursun allah yardım edecek eminim.benimde 3. Bebeim salı günü doğacak bana ailem yapsa yıkılmıştım heralde.birinci çocukta gelmediler hala unutmam o ayrı ii anlıorum seni.