teachervera Sabah 37+3 de üçüncü sezeryanımı olacağım. Korku endişe iki çocuğu komşunun küçük kızına emanet edip gideceğim. Ailem yan daireye taşındım diye konuşmuyor Allah kimseyi çaresiz ve kimsesiz bırakmasın. Benim gibi yarın doğum yapacaklar var mı?
Unzle46 teachervera yarın değil ama 3 sezeryan olacam bende şuan 34 haftaligim doğumdan sonra size bazı sorular sorsam cevaplar mısınız rica etsem
Edailkemomm teachervera sağlıcskla kucağınıza alın inşallah ama ben şeye takıldım aileniz yan daireye taşındınız diye neden konuşmuyor saçmalığa bakar mısınız 🤦♀️🤦♀️
ssevilmommy teachervera aileniz şakamı ya🥹 hayırlısıyla kucagınıza alın, şimdiden gözünüz aydın olsun.
teachervera Edailkemomm Taşınmadan her şey çok güzeldi nasıl kendi evime taşınıyorum dedi selam sabah birden kesildi sebep olur da geçinemezsek diye baştan kesmişler öyle demişler. Annem yan dairede kapımı açmadı bir kez şehir dışından geldim bir de. Yarın sabah doğumum umrunda değil düşmez kalkmaz bir Allah var yarın Bi hasta olsa bende yokum
Tutaste_ teachervera ailen tasındın dıye konusmuyo mu hemde boyle Bı zamanda mi. Allah akıl fikir birazda vicdan versın. Kızlarını dıger Baska Bı cocuga emanet etme bak neler okuyoruz sen yone yolla annelere. Allahım yardımcın olsun çok.
Gamzeli_03 teachervera canım benim geçen ailen ile açtığın posta konuşmuştuk Rabb’im yardımcın olsun inşallah her günler geçer herkes yaptığı dan utansın sen bebeğine odaklan boş ver nice ailesi olmayan arkadaş var sende öyle düşün 🤲🏻🤗 dualarım seninle bol sıvı al türk kahvesi granül kahve Bihter çikolata ye yürümeye çalış gaz çıkar ki katı beslen sütü hemen gelsin Rabb’im yardımcın olsun inşallah cnm benim 🤲🏻🤗😘
teachervera Gamzeli_03 Çok teşekkür ederim 🩷🤍biraz ağladım az önce sahipsiz gibi hissediyorum kendimi. Ortada bir sorun olsa yine diyeceğim tamam oda yok
Betul_ela0 teachervera Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin benimde üçüncü ama neden 37. Haftada bize 38. Haftada gün verdi
teachervera Betul_ela0 Kendi doktorum 39+0 demişti ama İstanbul a taşındım 35 haftalık iken ilk oğlumu doğum yaptığım doktorum da 37 de dedi üst üste sezeryan olduğu için arada 7 sene yok dedi sonra onun hastanede çocuk doktoru yokmuş beni arkadaşına yönlendirdi oda aynı şeyi dedi 37 de almam lazım dedi dikişlerin patlar kızımda 37 de sancım 90 çıktı acil ameliyata alındım dikişlerim patlamak üzereydi hatta riske atmak istemiyor buradaki doktorlar ard arda olunca 37 de alınıyormş sizin kaç sene var arada
Tutaste_ teachervera benımkilerde boyleydık hemen yan daıremdeydı zılıme basmadılar sonra mıllet ben gıtmıyomusum hıc anlatıp durdular 😄🤷 susuz kaldım ekmeksiz kaldım asla bişey istemedim onlardan zamanlar su bitti çeşmeye dayandım ekmek yokdu ac durdum. Maalesef biz sansınız ama bosver kocan ıyıdır. Benim Bi sansım eşim Baska yok
Edailkemomm teachervera çok enteresan gerçekten Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah çok şaşırdım 😞
Trilecee teachervera ya ben sana kıyamam ya sanırım eşinin ailesine yakındınız sonra annenin karşısında dairen vardı oraya geldin die bozulmuştu dimi geçen yazmışsın sanki.bence hiç üzülme ablandanda annendende uzak dur.bugünler geçecek ağladığını bile hatırlamıcaksın ama onların yaptıklarını asla unutmıcaksın.yazıklar olsun allah büyük sen dua et sana güç versin.inş güzelce doğurursun allah yardım edecek eminim.benimde 3. Bebeim salı günü doğacak bana ailem yapsa yıkılmıştım heralde.birinci çocukta gelmediler hala unutmam o ayrı ii anlıorum seni.
Gamzeli_03 teachervera öyle düşünme bizler varız fiziki yanında olmasak da manevi olarak yanındayız canım benim Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah dualar var Rabb’im var kimsesiz asla değilsin 🤲🏻😘😍😍♥️
teachervera Tutaste_ Kayınvalidem böyle idi ona bu kadar üzülmezdm ama insanın kendi canı yapınca gerçekten çok üzücü
teachervera Tutaste_ Benim de öyle ondan başka kimsem yok. Urfa da idim oradan geldim İstanbula pek samimi olmadığım komşunun kızına uçak bileti aldık geldi çocuklarla kalacak
Betul_ela0 teachervera 2 ve 3 sene var banada çok geç kalmayalım dedi ama 38 haftanın içinde alırız dedi bi problem olmazsa dikişlerimde incelme var ama oda normal artık 3. Sezeryan olduğu için dedi
Trilecee teachervera banada bugün doktor 37.5 de en geç alırız 3. Sezeryanı dedi.beni 38.0 da alalım aeni iyisin dedi.ama benim bebeğim aşağı inmedi dikişim rahat baskı yok bebek duruyorken dahada dursun dedim yok dio kadın salı gününe yatış herşey yapıldı sabah 9 doğuracağım inş.ama kendi bi belirtiyle gelsin isterdim.
Tutaste_ teachervera aynen oyle kendi tarafın yapınca koyuyor zaten kayınvaldeyı kım takmış ya takanşarada sasırıyom ben kan bagın yok bısey yok 😄 İnan doguma bıle nazla geliyorlar bak dogum tarıhını soyledım dunden beri biliyorlar arayıp soran yok. Napcaz diye. Gecen haftalara kadar belli bile değildi gelip gelmiycekleri. Bunlar boyle yaptıkça bende strsse girdim rahat edicez mi nasıl Olcak diye karalar bağladım
Tutaste_ teachervera insallah güzel bakabılır cidden yazık. Benimkilerde boyle olurdu kesın. Yan dairede olup kızlarına bakmayan aile bitane daha varmış demekki tek sanıyordum kendimi üzüldüm cok. Bosver onlarda anlarlarsa iş işten geçer lafını sokarsın benım bunlar olalı 6sene oluyor her fırsatta eşimde bende sokuyoruz lafımızı bizi evden attılar cünkü eşim ıraktaydı para vermeyince evden attılar bizi paraya küsüp bilmiyorlardı borç ödüyoduk. Ondan once Bi sene eşim işssizdi. Ah ah bunlara yaranılmaz hiç
teachervera Tutaste_ Benim kaynanamda asla arayıp sormaz. Annem ona ciğersiz derdi kendi de aynı. İnsan der kızım ameliyat olacak bu ne gaddarlık
Tutaste_ teachervera oyle tabi. Benımkıde bakma el gun ne dıcek dıye gelıyodur. Okadar canım yanıyoki cok ıyı anlıyorum seni. Yarın gelir bakarsın insallah. Yanında kım kalıcak
Trilecee teachervera annene yazıklar olsun de muhakkak doğumada gelmicekmi boğasım geldi okuyunca nie doğurmuş sahip çıkmıcaksa ya şaka gibi uzak dur ya anada ana olacak demekki deil
Zeyna27 teachervera benim de bi kızım var 37+4 oluyorum yarın sezaryen olacağım kızımı emanet edeceğim yer var ama içim rahat değil çok zor bi durum Allah yardımcın yardımcımız olsun inşallah 🙏🏻 dualarım seninle sende bana edersin