Oyku3005 iki hafta sonra tekrar gel dedi bir hafta bitti önümüzde hafta çarşamba perşembe gitmeyi düşünüyorum 8 haftalık duymuyorsak birşey vardır dedim biraz bekleyelim dedi ilk çocukta da aynı doktordu o yüzden bekliyorm birazda bnm bir aydır sıkıntılı dönemim anne baba ile gili meseleler var sürekli şehir dışına gidip gelmek zorunda kaldım ağrım hala var ama haftaya gittiğimde göreceğiz artık ne durumda