Nergisimmm Oyku3005 hayır çok ilaç taraftarı değilim düşük tehlikesinden ötürü progestan kullanamk zorundayım daha fazla kimyasal almak istemediğim için dayanmaya çalışıyorum
Rrrrrrrr Bugün 9 haftalık olduuk 🌸Sadece sabah bulantı kusma oluyor onun dışında kokular bulantımı tetikliyor ama kusma olmuyor,Bel ağrısı ilk günden beri mevcut ,2 gebelik kaybım var biri düşük diğeri kalp atışı oluşmadığı için zorunlu kürtaj
Selinnur27 Bende 9+3 haftadayiz rahmine doğru çok baskı var düşük önleyici iğne yazdi doktor idrar yolu enfeksiyonu çıktı sürekli yorgunluk varda var yani insllah geçer bu gunlerde
skr0306 Oyku3005 10+1 olduk ikinci gebeliğim ve bulantılarım yavaş yavaş bitiyor galiba ama karnım hiç 10 haftalık gibi gözükmüyor resmen karnım çıktı ilk gebeliğimde 6 aydan sonra çıkmıştı bunda resmen gören inanmıyor 😂 sağlıcakla gelsin yavrularımız inşallah 🙏🏻
simge201 Oyku3005 3. Gebelik . Aslında çok güzel gidiyor çok fazla mide bulantım yok. Sadece baş dönmesi sorunu yaşıyorum. Tabi bir yandan midem bulanmadığı için de strese giriyorum bir sıkıntı mı var neden midem bulanmiyor diye. Sizin bulantılarınız nasıl. Bulantısı olmayan varmı. Yarın kontrolum de var bakalım inşallah bebeğim iyidir
MUCIZEMM__ simge201 ben de 9 haftaya girdim hiç bir belirtim yok dün kontrole gittim sıkıntı yoktu ama insan yine de tedirgin oluyor dimi belirti az olunca
simge201 MUCIZEMM__ aynen diğer hamileliklerde kusmaktan mahfolunca insan bu sefer de niye kusmuyorum diye düşünüyor
Ngsngetnsgng Oyku3005 çok kötü geçiyor 8 haftalıkken gittik düşük tehlikem vardı kanama alanı fazlaydı kalp atışını falan duymadık midem çok bulanıyor su bile içemiyorum çok nadiren sütlü tatlılar bazende meyve yiyebiliyorm nektarı elma gibi diğer herşey çok kötü kokuyor
Oyku3005 Ngsngetnsgng bir daha nezaman gittiniz bu durum normalmi yanlış anlamayın lütfen benim kürtajım bu yüzden olmuştu ve doktorum kalp atışını görmedi bana birşey söylemedi gün verdi bir daha gel dedi meğersem bebek ölmüş ve 1 ay karnımda öyle kaldı beni zehirlemişti bulantım çok fazlaydı aşırı dereceydi eşim aramıştı ozaman Korana zamanıydı yanıma getirmeyin test yaptırın koranadır demişti eşim sinirlenmşti 1 ay ölü kalmışyı karnımda birdaha kontrole gidin isterseniz
Anonimanonim Oyku3005 bulantım hiç olmadı sadece 6.hafta sonrası mide yanmam basladı özellikle açken yanıyor bir şeyler yiyince geçiyor
skr0306 Oyku3005 ben sudan dahi tiksinen bir insan olmuştum ama Şimdi yavaş yavaş geçmeye başladı sabahları sadece bulanıyor o da yemekten sonra geçiyor inşallah böyle olur eskiyi düşünmek dahi istemiyorum
Ngsngetnsgng Oyku3005 iki hafta sonra tekrar gel dedi bir hafta bitti önümüzde hafta çarşamba perşembe gitmeyi düşünüyorum 8 haftalık duymuyorsak birşey vardır dedim biraz bekleyelim dedi ilk çocukta da aynı doktordu o yüzden bekliyorm birazda bnm bir aydır sıkıntılı dönemim anne baba ile gili meseleler var sürekli şehir dışına gidip gelmek zorunda kaldım ağrım hala var ama haftaya gittiğimde göreceğiz artık ne durumda